INSTRUKCJA PISANIA TEKSTÓW SEO
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-26 08:41
-
Wybierz frazę kluczową, możesz skorzystać z Google Trends: https://trends.google.pl/trends/?geo=PL.
Skonsultuj ją. Pamiętaj o włączeniu stopera w konkretnym zadaniu na sugesterze.
Jak sprawdzam frazy kluczowe?
- https://ads.google.com/aw/keywordplanner/ideas/ -> na koncie profitto robocze robię symulację i sprawdzam jakie frazy mają jakie wyniki w google ads
- przeglądarka google
- jeśli hasła popularne - google trends
Jeśli klient ma stronę -> Google Search Console (i sprawdzenie fraz, na którą się najczęściej www wyświetla) oraz Google Analytics i sprawdzenie najbardziej interesujących rzeczy na stronie dla użytkowników
-
Wybierz tematykę artykułu. Wymyśl nagłówek H1 oraz nagłówki H2. Pamiętaj, że w H1 i w dwóch - trzech H2 musi znaleźć się fraza kluczowa. Zrób szkic - zaplanuj co pojawi się w każdym akapicie i wyślij do akceptu. Plik musi być nazwany skrótem klienta oraz frazą kluczową i być umieszczony w folderze klienta.
-
Po otrzymaniu sugestii i akceptacji - zacznij pisać przez 1h. W poszukiwaniu fraz dodatkowych możesz skorzystać z tej strony: https://cont.ai/index.html. Odeślij do akceptu.
-
Po otrzymaniu sugestii - nanieś poprawki i dokończ artykuł. Gdy będzie zawierał odpowiednią ilość słów - sprawdź poprawność SEO na WordPressie. (Login i hasło znajdziesz w swoim arkuszu, a jeśli nie - przypomnij o tym). Możesz poszukać odpowiednich zdjęć do artykułu na dysku Klienta lub w bazie zdjęć, z której korzystamy: https://elements.envato.com/
Kiedy wszystko będzie w porządku według YOAST (liczba słów łączących, liczba pojawienia się frazy, długość tekstu i każdego akapitu itp.) zapisz szkic na Wordpressie, a identyczny plik w Google Docs wyślij do akceptu.
-
Jeśli jest akceptacja, zadanie w sugesterze powinno znaleźć się u osoby zlecającej.
Powrót